Судың агрегаттық күйі және қасиеттері

Бейінді емес пәндер онкүндігі аясында 16 ақпанда Инклюзияны қолдау кеңсесінде «Судың агрегаттық күйі және қасиеттері» атты топша сабағы өтті.
Сабақты ассистент- мұғалімдер жүргізді: Фролова Н.Б., Клентухова Т.В. және Құсайынова В.Б. Зерттеу жұмысы барысында балалар судың қасиеттерін үлкен қызығушылықпен зерттеді. Балалар судың үш агрегаттық күйін зерттеуге белсене қатысты. Бір ыдыстан екінші ыдысқа су құйып, біз су ағып жатыр деген қорытындыға келдік — бұл сұйық күй! Суды мұздату арқылы біз мұзға ие болдық — бұл судың қатты күйі! Шәйнектің қайнап, қағаз бетінде будың қалай пайда болатынын көріп, олар бұл судың газ тәрізді күйі деген қорытындыға келді!
Оқытудың белсенді тәсілі сабақтың барлық практикалық кезеңдерінде жүзеге асырылады. Күрделі зерттеу жұмысы түсінікті болды. Педагог- мұғалімдердің көмегімен біздің балалар кішкентай зерттеуші болды: олар гипотеза алға тартты, бақылайды, эксперименттер жүргізді және өз бетінше қорытынды жасады!