Инклюзивті білім беруді дамыту орталығы басшысының сапарының қорытындысы

2024 жылдың 11 желтоқсанында мектепте бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған «формативті бағалау бастауыш сынып оқушыларының оқу сапасын арттыру құралы ретінде«атты облыстық семинар өткізілді. Семинар 2 модульден тұрды: 1—ші модульге ұйымдастырушы Елена Станиславовна Молдашова формативті және критериалды бағалаудың теориялық негіздерін атап өткен «табыс критерийлері: теориядан практикаға« атты шеберлік сыныбы кірді. Практикалық бөлімде мұғалімдер критерийлер мен дескрипторларды анықтау, білім алушылардың барлық санаттарына, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға бағытталған критериалды және формативті бағалау үшін тапсырмалар әзірлеу дағдыларын жетілдірді. 2—ші модульде семинарға қатысушылардың назарына өтілі бар педагогтардың да, Бастауыш мектептің жас мамандарының да сабақтары ұсынылды. Педагог—сарапшы Зосим Светлана Викторовна («ч. Орман қоректендіргіш«), педагог—модератор Бегайдарова Айгүл Қалбайқызы (математика сабағы «қарсы қозғалысқа есептерді шешу«); жас маман Курсамбекова Аружан Алматқызы («Эдуард Успенский «қолтырауын бизнесі гендер« әдеби оқу сабағы) сингапурлық оқыту әдістерін қолдануды, сондай-ақ білім алушыларды тануға және шығармашылыққа қосудың ең тиімді құралдарын көрсетті: ойын , жобалау қызметі, ЦОР, жұптар мен командалардағы жұмыс, жағымды эмоционалды жағдайлар мен сәттілік жағдайларын жасау. Сабақтар әр білім алушының жалпыға бірдей оқу дағдыларын, дербестігі мен шығармашылығын қалыптастыруға бағытталған; мұғалімге сабақтың мақсаттарына сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін анықтауға көмектесетін формативті бағалау жүргізілді. Семинарға қатысушылар мектеп ұжымының қызметіне жоғары баға берді. Өз тарапынан әрбір мұғалім шығармашылық пен ізденіс зарядын алды деп шын жүректен үміттенеміз, бұл одан әрі кәсіби өсудің кепілі болады.