Педагогикалық кеңестердің жұмыс жоспары

Файлды жүктеу үшін сілтемені басыңыз

2024 жылдың 28 наурызында мектеп базасында «өзін-өзі басқарудың Құпия бөлмесі»тақырыбында тәрбие жұмысы бойынша педагогикалық кеңес өтті
Педагогикалық кеңестің мақсаты: мектептің өзін-өзі басқару бірлестіктерін қолдау және дамыту; мектепті демократияландырудың өзекті мәселелерін талқылау, пікір алмасу, педагогикалық тәжірибені зерделеу және тарату; педагогикалық кеңеске қатысушыларды белсенді өнімді қызметке, ынтымақтастыққа тарту.

2023 жылғы 29 желтоқсанда біздің мектепте «Үшбұрыш: мұғалім – дефектолог, логопед-педагог – психолог»тақырыбында педагогикалық кеңес өтті. Педагогикалық кеңесте мамандардың ерекше қолдау мен көмекке мұқтаж балалармен жұмыс жасаудағы негізгі проблемалары айтылды. Мұғалім-дефектолог, логопед және педагог-психолог үшбұрышқа кіреді, онда олардың әрқайсысы балалардың жеке білім алуында шешуші рөл атқарады. Педагогикалық кеңес барысында мұғалім, дефектолог-мұғалім, логопед және педагог-психолог қатысатын бірлескен жобаларды құру, баланың дамуының әртүрлі аспектілерін дамыту және жандандыру, ата-аналарды білім беруде және баланы қолдауда жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін педагогикалық мамандармен ынтымақтастыққа және өзара іс-қимылға тарту туралы ұсыныстар берілді.

2023 жылғы 31 қазанда № 2 педагогикалық кеңес өтті. Күн тәртібінде білім беру процесінің сапасын арттыру және 1,5,10 сынып оқушыларын бейімдеу жолдары қаралды. Педагогикалық кеңес шеңберінде мектеп педагогтары білім алушылардың білім сапасын жақсарту үшін жоспарлар мен іс-шараларды әзірлеу кезінде қаралатын және назарға алынатын ұсыныстар мен идеяларды білдірді. Оқушылардың жаңа мектеп ортасына сәтті бейімделуіне бағытталған әртүрлі аспектілер талқыланды

2025 жылдың 6 қаңтарында мектепте өзекті тақырыпқа арналған педагогикалық кеңес өтті «Ғылымизерттеу білім алушылардың қызметі: теориядан практикаға«.

Іс-шараның негізгі мақсаты оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту бойынша жұмыстың ағымдағы жай-күйін талдау және оларды жетілдірудің практикалық әдістерін талқылау болды. Педагогтар зерттеу жобаларын іске асырудағы табысты тәжірибелерімен бөлісті, сондай-ақ тақырыпты таңдаудан бастап нәтижелерді таныстыруға дейінгі жұмыстың әртүрлі кезеңдерінде оқушылардың алдында тұрған қиындықтарды талқылады. Жобалау және зерттеу қызметін оқу процесіне біріктіруге ерекше назар аударылды.