2025 жылдың 17 қазанында жас мамандарды ғылымиәдістемелік сүйемелдеу бойынша шығармашылық топтың жұмысы аясында бастауыш сынып мұғалімі А. А. Григорьева орыс тілі бойынша 2 «Б« сыныбында ашық сабақ өткізді. Сабақтың тақырыбы «дауысты және дауыссыз дауыссыздар« қызықты түрде ашылды. Балаларға ертегі кейіпкеріГном Нес естімейтін адам келді және бүкіл сабақ оған хат жазуға көмектесудің айналасында салынды. Жұмыстың бұл түрі күрделі тақырыпты зерттеуді қызықты әрі есте қаларлық етуге мүмкіндік берді. Әр оқушының белсенділігі мен белсенділігін арттыру үшін мұғалім заманауи сингапурлық білім беру технологияларын қолданды: * «Ұшуқону« материалды тез түсіну үшін. * «Классиә« оң жұмыс көңіл-күйін құру және әрекеттерді синхрондау. * «Өте жақсы« өзара көмек және топтық жұмыс дағдыларын дамыту үшін.

Бұйрық ``Тәлімгерлікті ұйымдастыру туралы``

Файлды жүктеу үшін сілтемені басыңыз

Тарих пәнінің мұғалімі М. В. Горбунова Сингапур әдістемелерін қолдана отырып, «ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері« тақырыбында жас мамандарға сабақ өткізді. Сабақта топтарда өзара әрекеттесу үшін «МИКСФРИЗ-ГРУПП«, білімді бағалау үшін «бұрын/кейін«, идеяларды талқылау үшін «үстелдегі ойлар« және кезектесіп пікір алмасу үшін «КОНТИНИУС РАУНД РОБИН« әдістері қолданылды. Бұл әдістер оқушылардың белсенді қатысуына және материалды бекітуге ықпал етті.

Жас маман А. А. Курсамбекова 4 «А« сыныбында «Жынысы, зат есімдерінің саны« (материалды бекіту) тақырыбында орыс тілі сабағын өткізді. Сабақ барысында сингапурлық техникалар сәтті қолданылды: «Ұшу қону«, «Сағат бойынша дос» және «Тайм Раунд Робин«. Сабақ педагогикалық тәсілдерді жетілдіруге және оқыту сапасын арттыруға бағытталған Lesson Study бағдарламасы аясында өткізілді.