
2025 жылдың 17 қазанында жас мамандарды ғылыми—әдістемелік сүйемелдеу бойынша шығармашылық топтың жұмысы аясында бастауыш сынып мұғалімі А. А. Григорьева орыс тілі бойынша 2 «Б« сыныбында ашық сабақ өткізді. Сабақтың тақырыбы «дауысты және дауыссыз дауыссыздар« қызықты түрде ашылды. Балаларға ертегі кейіпкері—Гном Нес естімейтін адам келді және бүкіл сабақ оған хат жазуға көмектесудің айналасында салынды. Жұмыстың бұл түрі күрделі тақырыпты зерттеуді қызықты әрі есте қаларлық етуге мүмкіндік берді. Әр оқушының белсенділігі мен белсенділігін арттыру үшін мұғалім заманауи сингапурлық білім беру технологияларын қолданды: * «Ұшу—қону« — материалды тез түсіну үшін. * «Класс—иә« — оң жұмыс көңіл-күйін құру және әрекеттерді синхрондау. * «Өте жақсы« — өзара көмек және топтық жұмыс дағдыларын дамыту үшін.

Тарих пәнінің мұғалімі М. В. Горбунова Сингапур әдістемелерін қолдана отырып, «ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері« тақырыбында жас мамандарға сабақ өткізді. Сабақта топтарда өзара әрекеттесу үшін «МИКС—ФРИЗ-ГРУПП«, білімді бағалау үшін «бұрын/кейін«, идеяларды талқылау үшін «үстелдегі ойлар« және кезектесіп пікір алмасу үшін «КОНТИНИУС РАУНД РОБИН« әдістері қолданылды. Бұл әдістер оқушылардың белсенді қатысуына және материалды бекітуге ықпал етті.

