Нормативтік құжаттар

2024 жылғы 1 ақпанда желілік өзара іс-қимыл шеңберінде мектеп базасында «балабақша мен мектеп жағдайындағы инклюзивті білім беру: сабақтастық мәселелері, пікір алмасу»тақырыбы бойынша желілік өзара іс-қимыл орталығы үйлестірушілерінің дөңгелек үстелінде кездесу өтті. Кездесудің мақсаты әртүрлі білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу құралдарын тиімді қолдану бойынша жұмыс тәжірибесін жинақтау болды. Мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің сабақтастығының балама психологиялық-педагогикалық нысандарын пайдалану бойынша СППС мамандарының өзара іс-қимылы мәселелері қаралды.

Білім беру ұйымдары үйлестірушілерінің семинары
2024 жылғы 9 ақпанда қаланың білім беру ұйымдарының желілік өзара іс-қимылы шеңберінде мектеп базасында жалпы білім беру топтарында (сыныптарында) ОP бар балаларды оқытудың тиімді әдістерін талқылау мақсатында ұйымдастырылған «магниттік» білім беру ұйымдарының (балабақшалар мен мектептер) қалалық әдістемелік семинары өтті. Семинар педагогтердің нәтижелі ынтымақтастыққа кәсіби, психологиялық және жеке дайындығын анықтау мақсатында «Сұрақ-Жауап» диалог форматында өтті.

Білім беру ұйымдарының желілік өзара іс-қимыл мамандарының Мастер-класы
2024 жылдың 20 желтоқсанында мектеп базасында қала мектептерінің арнайы педагогтары мен педагог-ассистенттеріне консультативтік-әдістемелік көмек көрсету мақсатында «инклюзивті білім берудегі инновациялар» атты шеберлік сыныбы өтті. Жеке сабақтарда инновациялық әдістер көрсетілген: артықшылықты бағалау, қатесіз оқытуды бағалаудың жетондық жүйесін енгізу, визуалды кестені және peks коммуникациясының балама әдістемесін қолдану. Мамандар ОP бар білім алушыларды қолдаудың бірыңғай жүйесін және күнделікті инклюзивті практикаға инновациялық тәсілдерді енгізу аспектілерін талқылады.

Базалық білім беру ұйымдары мамандарының психологиялық—педагогикалық практикумы 2025 жылдың 15 қазанында мектеп базасында «дамудың өзекті деңгейін анықтау және жеке сүйемелдеуді жоспарлау«атты семинар өтті. Іс-шара барысында СППС педагогтары мен мамандары диагностика тәжірибесімен алмасты, ОP бар білім алушылардың білім жетістіктерін бағалау әдістерін және жеке даму бағыттарын түзету тәсілдерін талқылады. Семинар инклюзивті білім беру жағдайында кәсіби қарым-қатынас пен психологиялық—педагогикалық сүйемелдеу сапасын арттыру үшін маңызды алаңға айналды.
